La llum i la calor del Sol

IMG_3968El dilluns 29 de març els alumnes de 6è de l’Escola Pilar Mestres de la Roca del Vallès van portar a terme tres tallers relacionats amb l’energia solar.

Amb l’ajuda de les seves tutores, la Montse i la Carme, van poder fer els tallers i així els alumnes anaven rotant per poder realitzar les diferents activitats en diferents espais.
IMG_3967Van venir molt ben preparats: havien fet diferents experiments que proposàvem com a activitats prèvies i havien investigat els diferents tipus de raigs que ens aporta el Sol.
Així van poder comprovar com amb la llum de Sol es pot generar electricitat i com la calor del Sol es pot fer servir per escalfar aigua i per cuinar. Van descobrir la diferència entre plaques fotovoltaiques i col·lectors solars i  van saber explicar molt bé als seus companys les seves hipòtesis i el desenvolupament de l’experiència que havien realitzat.

Van ser uns grups molt treballadors!

Us esperem l’any vinent!