Doble activitat amb l’Escola Mediterrània

El divendres 2 de desembre els alumnes d’aquesta escola de Pineda de Mar van fer de meteoròlegs i de guies de muntanya.

1Els alumnes de 3r van fer l’activitat:“Quin temps fa?” amb l’Ester i l’Engràcia.
Repartits en 3 petits grups van realitzar una gimcana d’instruments, un joc de sensacions i van fer la predicció del temps a la televisió de Can Santoi.

Els alumnes de 5è dividits en quatre grups van fer l’itinerari de Can Madolell amb la Isabel, la Marta, la Toñi, en Jesús i en Carles.IMG_3981
Amb l’ajuda d’un GPS van fer l’itinerari i van gravar el track del recorregut que van fer. A més van passar les proves que se’ls hi demanava i fins i tot algun grup va arribar a veure la Torre de Collserola i van trobar el seu azimut.

Van ser uns grups molt treballadors.

Fins la propera!

1. Marta

Ens va encantar fer aquestes activitats i tots vam disfrutar d’allò més.
    Va estar tota una aventura i no cal dir que, tant en Carles com l’Engràcia ho expliquen tot molt bé i fan que tot sigui molt divertit. Gràcies per tot. L’any que ve tornarem!!