Avui els alumnes de l’Escola Sardana han visitat la Riera de Vallvidrera

Avui dijous 30 d’octubre de 2014 els alumnes de l’Escola Sardana de Badia del Vallès han fet l’activitat de “Descobrim la Riera” al Camp d’Aprenentatge de Can Santoi.

IMG_20141030_104132_brAbans de venir s’han imaginat com era una riera i han fet dibuixos, també han estudiat els ecosistemes. Aquí, per grups han fet un estudi de les condicions mediambientals, la vegetació de ribera i de la qualitat de l’aigua tot cercant macro-invertebrats indicadors que posteriorment han observat i identificat en la lupa binocular ajudant-se d’unes fitxes. Ha estat fantàstic veure com descobrien i aprenien de l’entorn.

Per saber-ne més podeu consultar aquesta pàgina.

1. Cari Lozano

Doncs, si!! Ha estat fantàstic veure com descobrien i aprenien de l’entorn.
    Activitats com aquesta són les que acaben de donar funcionalitat a tots els continguts treballats també dins de les aules.
    Sovint una sortida d’un dia t’ajuda a que els teus alumnes descobreixin que tot allò que hem parlat al llarg de molts dies no ens ho hem inventat!
    Gràcies també a vosaltres per fer-ho possible.