Alumnes de Sant Feliu de Llobregat han fet d’homes i dones del temps

fot77Avui alumnes de 5è de l’escola Arquitecte Gaudí han fet l’activitat “Observació i mesura del temps atmosfèric” al nostre Camp d’Aprenentatge. Han conegut el nom i funcionament de diferents aparells de meteorologia i per grups s’han organitzat per fer un guió d’home i dona del temps. També s’han distribuït en diferents funcions (càmera, director, focus, apuntador i presentadors) per fer la gravació i predir el temps que farà demà amb l’ajut d’un mapa que els hem imprès del servei de meteorologia de Catalunya. Totes les gravacions les recollirem en un disc que els hi farem arribar a l’escola com a record d’aquesta activitat.