Investigant la vegetació

Els dies 20 d’octubre i 16 de novembre alumnes de 5é de l’Escola Castell Ciuró han realitzat l’activitat “Investiguem les comunitats vegetals” a la vall de La Rierada.
En la introducció al seu treball científic han aportat força comentaris i molt interessants per recolzar les seves hipòtesis de treball.

S’han organitzat en petits grups per prendre mesures ambientals i han fet un petit inventari de les 10 plantes més abundants en els 2 vessants de la riera de Vallvidrera.
Posteriorment han posat en comú les dades de camp i han esbrinat el nom de les comunitats vegetals que han investigat. Han pogut comprovar que gairebé totes les seves hipòtesis inicials es complien.

Han demostrat que tenen bon ull per la ciència!

A més la classe de 5è de nom:”telèfon mòbil” van pensar diferents eslògans per protegir Collserola:
• No embrutem i més cuidem!
• Protegim el medi de Collserola!
• Agafa la brossa i agraeix Collserola!
• Tots junts protegim Collserola!
• La natura és la clau!
• Cuidem Collserola!