Viatgem als inicis de la Colònia Güell

Divendres 15 d’octubre les classes “Matagalls” i “Turó de l’Home” de 5è de primària de l’Escola La Sínia de Molins de Rei han visitat la Colònia Güell per fer un viatge en el temps i descobrir com era la vida a començaments del segle XX  de les famílies que hi treballaven.

Primer de tot han aportat les seves idees de quins eren els serveis que tenien a la colònia i han descobert com es va fundar la Colònia Güell. Llavors han fet una gimcana fent un recorregut  pels diferents punts d’interès alhora que anaven responent per equips unes breus preguntes i completant el dossier  amb els adhesius corresponents.

Han descobert com es portava a terme tot el procés de producció tèxtil i també han observat notables edificis modernistes així com també la masia de la família Güell, les cases dels obrers, l’escola o el centre parroquial on anaven els infants. Han completat un gran àlbum amb imatges de tots els elements més destacats!

Finalment han fet una visita a la cripta i han conegut la tècnica de construcció amb l’arc catenari i els diferents materials que Antoni Gaudí va fer servir per construir la cripta. Han pogut admirar la rica simbologia tant de l’exterior com de l’interior del l’església. Realment Antoni Gaudí era un geni!

Felicitats per la gran feina feta, heu sigut uns grups molt treballadors i organitzats!