Orientació de 6è a la natura

Dimecres 4 de maig els alumnes de 6é de l’Escola Estel de Molins de Rei han estat realitzant l’activitat Guiats per satèl·lits.

Han començat familiaritzant-se amb el posicionador GPS i la brúixola per saber trobar el camí correcte al llarg del recorregut de Can Madolell. Seguidament, s’han dividit en petits grups i han preparat el material necessari  (fitxes de reconeixement de plantes, roques i estris per capturar algun invertebrat de la riera).

Per últim, cada grup ha fet el recorregut de manera autònoma seguint les indicacions de la ruta prèviament gravada al GPS i han seguit el camí tot fent una gimcana, en la qual han anat resolent les proves al llarg del recorregut.  Amb les indicacions del GPS i comprovant el rumb amb els azimuts de la brúixola tots els grups han completat el recorregut sense problemes.

Ha sigut molt divertida aquesta experiència i han sigut uns grans exploradors !!