L’escola Amat Verdú s’endinsa en els secrets de la Colònia Güell

El dijous 28 d’octubre de 2021 hem  fet una descoberta de la Colònia Güell amb els alumnes de tercer de primària  de l’ escola Amat Verdú de Sant Boi de Llobregat.

Una vegada allí, i després d’una breu introducció, comencem una divertida gimcana amb l’objectiu de conèixer la història de la Colònia Güell a través dels seus monuments històrics i dels seus edificis característics. Els alumnes, guiats per un mapa han anat recorrent diverses punts d’interès com la Plaça de Joan Güell, l’Escola, la Casa del Secretari, la del Metge, l’antic Centre Parroquial Sant Lluís, l’antic Convent dels Monges, etc. A cada punt han enganxat un adhesiu i han contestat un qüestionari.

Hem acabat visitant la cripta, en la què hem analitzat les característiques de l’exterior, els seus nombrosos símbols i materials. Després, a l’interior d’aquesta meravellosa construcció, vam poder veure la forma de la cripta, els vitralls i els bancs, com a elements més destacats.

Ha estat una sortida magnífica i esperem que us hàgiu divertit i après molt!