Investiguem la riera!

El passat dia 2 i 3 de maig van a venir a investigar la riera els alumnes de 5è  primària de l’Escola Els Pîns per realitzar l’activitat de la Riera.

Comencem sempre amb una introducció per situar els alumnes a la zona en la qual ens trobem, les característiques de la riera de Vallvidrera i els vam fer el lliurament del material necessari per a fer la inspecció.

Una vegada a la zona de treball vam dividir l’activitat en dues parts:2

1. Primer mirem els paràmetres físico-químicos de l’aigua mitjançant l’observació de la temperatura, color, olor, etc. Realitzem també mesuera de la riera comés l’amplada, profunditat, velocitat i direcció de l’aigua.
  2. Posteriorment vam identificar les plantes més significatives i ens vam posar a recol.lectar macroinvertebrados de l’aigua per a la seva posterior observació en el laboratori.

Enhorabona a tots pel gran treball realitzat!