Inici de curs 2019-20 amb les trobades de coordinació

Amb l’inici del nou curs escolar i, com ja és habitual al Camp d’Aprenentatge, durant les primeres setmanes de setembre dediquem alguns dies a realitzar trobades de coordinació amb el professorat per tal de preparar i organitzar els projectes d’un dia que realitzaran amb els seus alumnes.

L’assistència a les trobades és molt necessària per tal de definir, compartir  i consensuar els aspectes competencials, didàctics i metodològics.

Les dates són les següents:

• La coordinació dels projectes de: “Descobrim el bosc” i “El nostre amic el Sol” és realitza el dijous 5 de setembre de 10h a 13:30h al CdA Can Santoi.
  • La coordinació del projecte de meteorologia   és realitza el dilluns 10 de setembre de 10h a 13:30h al CdA Can Santoi.

Us hi esperem!