Guiats pels satèl·lits

f44Avui els alumnes de 6è de l’Escola Arquitecte Gaudí de Sant Feliu de Llobregat han fet l’activitat “Itinerari de Can Madolell”. Primer han après com funcionaven les opcions dels GPS Garmin que tenim al Camp i com fer servir la brúixola i trobar l’azimut. Després han fet un recorregut tot junts seguint una ruta senzilla que estava gravada en el GPS fins el pont de la Sibèria.
Finalment per grups han seguit una ruta llarga on han hagut d’anar superant diferents proves que els hi plantejavem, han gravat el track i s’han orientat d’allò més bé amb la brúixola de camp.