Geologia Urbana a Molins de Rei

Avui, dia 21 de desembre de 2020, els alumnes de primer de batxillerat de l’Institut Lluís de Requesens de l’assignatura de CTMA ens han acompanyat amb la nova activitat del Camp d’Aprenentatge de Can Santoi: Molins Escape, la geología Urbana.

Hem començat a la plaça de l’ajuntament introduint la història d’en Miquel Rodoreda, el geòleg que tenia una gran fortuna amagada al poble, buscada per molts molinencs. L’única pista que teníem era seguir el seu recorregut habitual per descobrir on es trobava amagat el seu tresor, a través d’una sèrie de pistes que ens havia deixat.

Els dos equips de treball han aconseguit resoldre tots els cofres i cadenats amb tot el que sabien de geologia, i hem aconseguit trobar el fantàstic tresor d’en Miquel, que ara també els pertany a ells. Tot això gràcies a les roques sedimentàries, metamòrfiques i magmàtiques dels nostres carrers!

Ha sigut un dia magnífic (a més de l’últim dia de classe pels alumnes abans de les vacances de nadal, que també ajuda …). Heu sigut molt bons geòlegs! La Laura, la noia de pràctiques que ha preparat l’activitat, ens deixa aquesta aventura de geologia urbana perquè tots els molinencs coneguem més aquesta bellesa del nostre poble! Moltes gràcies Laura!

Ens veiem aviat! Passeu molt bones vacances de nadal i fins la propera!