Els exploradors de l’Escola Pau Vila

Aquest matí dimarts 21 de març de 2023, des de Sant Feliu de Llobregat, han aparegut uns exploradors de l’Escola Pau Vila pels
voltants de Can Santoi. Eren els alumnes de 1r i 2n de primària que han vingut a les muntanyes de Collserola per fer d’exploradors i conèixer els racons del bosc.
El Pinyol, l’Esquirol els ha rebut amb una calorosa benvinguda. Després d’agafar forces amb l’esmorzar, han format 6 equips d’exploradors i han començat l’aventura rumb al Pont de la Sibèria, on han començat el
seu itinerari.
L’activitat consistia en una gimcana circular per dins del bosc en el qual han anat trobant diferents elements característics com per exemple: petjades d’animals, diverses espècies vegetals, roques i fins i tot minerals!

A més a més, han aprés a orientar-se amb la brúixola i el mapa i no s’han
perdut en cap moment!
Abans i després de la  ruta s’han aturat a prop d’una alzina on han fet un seguit de jocs dinàmics mentre esperàvem que els hi toques començar l’itinerari o esperant que arribessin els diferents equips d’exploradors. Així ens hem transformat en ornitòlegs per tal de reconèixer els diferents cants d’alguns ocells que viuen a la vora com són la Merla, el Pit Roig i la Mallerenga Blava i també hem fet servir la nostra memòria reconeixent diferents bolets i petjades amb el joc del Memory.
Per dinar, hem tornat tots plegats a Can Santoi.
Els alumnes de Pau Vila s’ho han passat d’allò més bé i han aprés moltes coses noves que no sabien del bosc de Collserola i a més han gaudit de la companyia i participació del nostre inspector. Gràcies Toni!

Us esperem a la propera!

1. Pablo

Ens ha encantat! Molt professionals, un gran entorn i tot molt ben lligat amb el que estem treballant! Mil gràcies des de l’escola Pau Vila