Els caçadors de bolets de Sant Joan Despí

El dimecres 26 d’octubre els alumnes de 5è de l’Escola Joan Perich i Valls van investigar els bolets que es troben al voltant del Camp d’Aprenentatge de Can Santoi. 6

Primer vam parlar de tot el que sabíem respecte als bolets i el seu regne el fongs. Després dividits per grups van recollir bolets característics de diferents zones Abans de recollir-los els hi han posat un nom inventat i han especificat el substrat sobre el que estava i si creixia sol o en grups. Un de cada grup feia de secretari i ho apuntava en una llista de recol·lecció. Déu-n’hi do la imaginació que tenen!

Un cop al laboratori els van descriure i mesurar seguint unes pautes on també van observar espores al microscopi i detalls de diferents himenis amb les lupes binoculars.

Va ser un grup molt implicat i treballador.

Fins la propera!