Els boletaires de l’Olorda!

Alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Olorda de Sant Feliu de Llobregat han vingut avui al Camp d’Aprenentatge de Can Santoi  a descobrir més sobre el món dels fons i en particular dels bolets. A l’escola ja havien treballat de valent fent un petit dossier i han començat l’activitat explicant to el que sabien sobre els fongs. Coneixien que el fong que origina els bolets és el miceli i que aquest es troba sempre sota terra.

Organitzats en grups i amb un cistell cada un d’ells han sortit a buscar bolets al voltant de la riera. No han trobat reigs bors ni rovellons, però  han trobat forces bolets de soca i altres amb peu i barret poc coneguts. També han fet una neteja de les deixalles que s’anaven trobant.

Un cop al Camp d’Aprenentatge han fet una exposició de tots els bolets recol·lectats, han investigat a fons un d’ells amb peu i barret i un altre sense peu barret. Han completat seva la feina d’investigació observant diversos tipus d’espores al microscopi i veient diferents exemples d’himenis amb les lupes binoculars.

Han realitzat uns dibuixos fantàstics

Us esperem l’any vinent!