Comencem el curs amb alumnes de l’Escola Estel

El divendres 25 de setembre van venir els alumnes de 6è de l’Escola Estel de Molins de Rei a investigar la riera i la seva qualitat.f22

Els va sorprendre la poca quantitat d’aigua que porta aquests dies la riera de Vallvidrera, però tot i així van gaudir de l’activitat tot analitzant l’aigua i el seu entorn. També van recollir invertebrats i fins i tot dos peixets. Després, al laboratori, amb l’ajuda d’unes fitxes van identificar els animals trobats i els van estudiar més a fons. Vam acabar l’activitat projectant-los amb la lupa binocular. La suma dels seus índexs biològics ens va indicar que la qualitat de l’aigua de la riera és dolenta.

També van col·laborar a mantenir més net l’entorn de la riera recollint algunes deixalles.

Gràcies!