A la meitat del projecte de la descoberta del riu Llobregat!

Aquest 28 d’abril l’alumnat de la classe “Cavall Bernat” de 4t de primària de l’Escola La Sínia de Molins de Rei ha estat investigant, per segon dia consecutiu, el riu Llobregat. En aquesta ocasió, hem estat a la zona del pícnic de Can Baruta.

Al llarg del dia, han pogut:

• Investigar la qualitat de l’aigua a partir de la transparència, olor, color i temperatura. Així mateix, s’han obtingut altres dades d’interès per al seu projecte de descoberta i estudi del Riu Llobregat com l’amplada, velocitat, fondària i cabal i característiques de la llera.

• Identificar i valorar l’estat de la vegetació de ribera i també analitzar els impactes antròpics presents a la zona.

• Capturar i identificar invertebrats aquàtics per tal de conèixer l’estat de conservació de l’aigua a partir de l’índex biològic aconseguit. També han observat i registrat ocells aquàtics amb allarga vistes i prismàtics.

Ja esteu a la recta final del projecte, i al CdA  de Can Santoi ens ha encantat formar part d’ell. la següent parada: el Berguedà!

Ens veiem a la pròxima ocasió, Cavall Bernat!