Visita al nou jardí de pol·linitzadors al pati del Peguera dins del Projecte d’Ecociutat

Aquest passat dimarts 20 de juny es va dur a terme una jornada de portes obertes per visitar el nou jardí de pol·linitzadors del pati de l’Institut Lluís de Peguera. En el marc del Projecte Compartit d’Ecociutat, l’alumnat de 2n d’ESO ha estat treballant diversos àmbits, entre ells, la biodiversitat i la sostenibilitat. En relació a aquest àmbit, el director de l’institut els va presentar a l’inici del curs el repte d’augmentar la biodiversitat de l’institut. Responent a aquest repte, l’alumnat va estar indagant en com podrien fer-ho, i al llarg del curs han estat treballant-hi per poder fer realitat aquest petit oasi de biodiversitat al pati de la seva escola, amb una bassa plena de vida acompanyada d’un jardí de pol·linitzadors, caixes niu, etc. En aquest projecte ha estat de vital importància tota la col·laboració que han rebut d’entitats. Gràcies als esforços de tothom l’institut podrà gaudir d’un espai on fer-hi investigacions i on l’alumnat podrà seguir aprenent i treballant amb activitats ben variades.

Estem molt agraïdes per la invitació i haver-ho pogut veure en primera persona. Us deixem tot seguit un recull d’imatges perquè us en feu a la idea.