Prova pilot de projectes compartits entre el CdA i centres de secundària de la comarca

El curs 2019-20 hem iniciat la modalitat de “projectes compartits” entre el Camp d’Aprenentatge del Bages i centres de secundària de la comarca, fent una prova pilot amb l’alumnat de 2n d’ESO de l’institut de Navarcles. Es treballa conjuntament amb el Consorci del Bages per a la gestió de residus i el Parc de la Sèquia, fent xarxa al Bages per a l’educació ambiental.

El títol del projecte és “Com es degraden els plàstics?” i els objectius principals són:

• Realitzar pràctiques científiques a través de la indagació
  • Conscienciar que els residus plàstics són un problema global
  • Treballar el fenomen social NIMBY (Not In My Backyard -reacció social de rebuig a certes solucions prop de tu per considerar-les molestes o perilloses, tot i estar a favor que existeixin-)

L’alumnat, en grups de 2 o 3, s’han plantejat preguntes investigables i han dissenyat i realitzat els experiments per donar-hi resposta.

Més informació sobre el projecte

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *