Primeres coordinacions de Projectes Compartits

Aquests dies hem arrencat les coordinacions amb els centres que participaran en els Projectes compartits d’aquest curs. Aquests es porten a terme en 3 fases:

• Es crea l’aliança entre els i les mestres o professorat dels centres educatius, l’equip educatiu del CdA i entitats de la Xarxa. Es planifiquen els projectes, es fa formació i es planteja un epítom (a primària), és a dir, una idea o acció que presenti la situació-problema, que sigui estimulant i pugui generar preguntes.
  • Es realitzen activitats amb l’alumnat, tant les pròpies del CdA, com les elaborades per les escoles o instituts.
  • I al tercer trimestre es duu a terme una acció final que permet que els alumnes puguin ser agents actius en la cerca de solucions a la problemàtica exposada i es tanca amb una avaluació dels projectes. A secundària, a més a més es planteja l’epítom del curs següent.

Al llarg d’aquest curs 2023-24, es desenvoluparan aquests projectes compartits:

• “Què en fem dels nostres residus?” amb alumnat de primària.
        • “La ciutat com a ecosistema” amb alumnat de secundària