Hem iniciat els projectes compartits amb escoles de la comarca

Hem iniciat els projectes compartits entre escoles de primària de la comarca, el Camp d’Aprenentatge del Bages, el Consorci del Bages per a la gestió de residus i el Parc de la Sèquia. Aquest curs la temàtica és sobre residus i el títol dels projectes és “Què en fem dels nostres residus?”.

Hi participen 13 centres de la comarca, amb alumnes de 24 grups-classe de cicle mitjà i cicle superior de primària.

El 17 de setembre vàrem fer la primera reunió de coordinació, a la Casa de la Culla, seu del CdA del Bages.

Va consistir en: presentació dels projectes compartits “Què en fem dels nostres residus”, explicació de les activitats que s’ofereixen des del CdA, oferta d’altres recursos, presentació d’una mostra de les activitats realitzades en projectes compartits sobre residus, dutes a terme en cursos anteriors, per part de l’escola L’Espill i posada en comú d’algunes propostes.

Agraim la col·laboració de la Roser Flotats de l’escola L’Espill. Creiem que va servir per engrescar i donar idees a les escoles que hi participen per primera vegada.