Portada

XIX Simposi sobre l’ensenyament de la geologia al Geoparc de la Catalunya Central

L’AEPECT (Asociación Española para la enseñanza de las Ciencias de la Tierra) va escollir el Geoparc de la Catalunya Central per organitzar el XIX Simposio sobre la enseñanza de la geologia. Es celebrarà a Manresa de l’11 al 16 de juliol del 2016. Els objectius per el XIX Simposio van en la línia de les

XIX Simposi sobre l’ensenyament de la geologia al Geoparc de la Catalunya Central Llegeix més »

Inscripcions pel curs 2015-16

El període d’inscripció als Camps d’Aprenentatge serà del 15 al 31 de maig, tant per a les estades com per a les activitats d’1 dia. Trobareu informació sobre com tramitar les inscripcions a l’apartat “inscripció” d’aquesta web. Per a qualsevol cosa, us podeu posar en contacte amb nosaltres a través del nostre correu cda-bages@xtec.cat o telefònicament 938744358.

Inscripcions pel curs 2015-16 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut