Va de química

Les activitats de la indústria petroquímica de Tarragona realitzada amb conveni amb l’AEQT, han comptat aquest curs amb un total de 2065 alumnes i 183 professors participants.

En l’activitat específica de “La indústria petroquímica de Tarragona” dirigida a alumnes de segon cicle d’ESO i Batxillerat han intervingut 38 grups escoltars amb 1065 alumnes i 82 professors.

Han realitzat l’activitat “Un tresor sota les xemeneies”, cicle superior d’educació primària, un total de 39 grups amb 1002 alumnes i 101 professors.

La fotografia correspon als alumnes del col·legi Mare de Déu del Carme, que varen visitar BASF el 26 d’abril d’enguany: