Sessió 2 curs 2018/2019

Aprendre llengües en una societat digital

Dinàmica del seminari i recursos

Recurs càpsules edu365

S’ha treballat el Classcraft i el Kahoot. S’han vist les possibilitats que el Kahoot ens ofereix un cop finalitzada l’activitat “joc” que fas amb els alumnes (la part que ells no veuen). Bàsicament els fulls de càlcul detallats que podem descarregar o afegir al Drive directament amb els resultats per alumne, etc.

També s’ha fet una ullada a la plataforma Toolbox, una font d’informació molt interessant per a buscar Apps útils per a l’ensenyament.

A continuació, la dinàmica principal, la de seguir una línia de Metro. S’han fet 3 grups de 3 persones cadascun, han escollit les línies verda, blava i lila. Per grup s’ha fet un document de Google on valoren (què els havia agradat, què no els agradava, si les faran servir i com) les Apps que han provat.
Després d’un temps prou raonable per poder haver ben remenat aquestes Apps, hem compartit les valoracions de cada grup.