Sessió 1 curs 2018/2019

Gamificació a l’aula

Primera activitat, un Escape Room del Jordi Roca (https://sites.google.com/pinediques.cat/aulatic-escape/inici)
“Per a fer correctament l’Escape calia que tots els assistents s’apuntessin al Google Classroom com a alumnes dins d’un grup que he creat. Aquesta classe vaig importar-la en el Classcraft per què poguéssin veure des dels ulls d’un alumne com es treballa i es juga amb aquesta eina. Van poder configurar els seus personatges, escollir la seva aparença, la roba, els poders que tindrien i vam començar a utilitzar-lo. Els vaig explicar quines eren les rutines que feia jo a l’aula amb els nens amb aquesta eina, i les diferents possibilitats que m’oferien.

Després vam passar a la part més “administrativa” per veure què li cal al mestres per preparar activitats i projectes amb el Classcraft. També vam parlar de la versió gratuïta i la de pagament, etc.
Per acabar la sessió volia fer un Kahoot (un altre bon exemple de gamificació) sobre el què s’havia après del Classcraft, però amb tots els dubtes i inquietuds dels coordinadors TAC davant del Classcraft, no vam tenir temps”. Ramon Camps, coordinador seminari TAC

Més materials