XXVIII Concurs El Gust per la Lectura

El Servei de Suports i Recursos Lingüístics convoca el XXVIII Concurs El Gust per la Lectura, basat en una sèrie de propostes d’obres a les quals s’associen materials didàctics, que trobareu a la pàgina web del Programa «El Gust per la Lectura»

Hi pot participar alumnat d’Educació Primària, Secundària, Batxillerat i d’educació d’adults (preparació per a la prova d’accés a cicles formatius de grau superior –PPACFGS– i accés a la universitat per a majors de 25 anys).

Els treballs dels centres educatius, a partir de la lectura guiada i compartida que es proposa en els dossiers didàctics publicats en el programa «El Gust per la Lectura», tindran un caràcter obert i creatiu.

El treball consistirà en una producció literària/artística que es pot basar o tenir com a punt de partida una de les activitats que proposa el dossier o una altra activitat dissenyada pel docent a partir del llibre (lectura en veu alta, auca, bibliotràiler, noticiari, còmic, etc.) segons el que suggereixi la lectura del llibre. En tot cas aquestes produccions han de consistir en evidències generades per part de l’alumnat i han de respectar, en tot moment, els drets de la propietat intel·lectual.

Per participar en el concurs, els docents hauran de formalitzar la inscripció accedint al formulari de l’espai web del programa. El període és del 14 de novembre de 2022 al 18 de gener de 2023.

Es farà una inscripció per a cada grup classe que hi participi, amb independència de la modalitat del treball (de grup o individual). Cal fer constar el nombre d’alumnes del grup classe.

Podeu consultar les bases en aquest enllaç.