XIV edició Consumòpolis

Lema d’aquesta edició: Per la teva seguretat, saps què consumeixes?

CONSUMÓPOLIS és un lloc web amb accés a informació i a activitats sobre el consum responsable i un punt de trobada que afavoreix l’intercanvi d’opinions i experiències entre tots els que consideren fonamental la formació en matèria de consum.

L’objectiu és oferir a alumnes i professors una eina pràctica i dinàmica que contribueixi al desenvolupament integral dels consumidors actuals i futurs, afavorint l’aprenentatge de conceptes, procediments i actituds que possibiliten la construcció d’una societat de consum cada vegada més justa, més solidària i més responsable.

Aquest concurs es divideix en tres nivells de participació adreçats a:

– Nivell 1: Cinquè i sisè d’Educació Primària

– Nivell 2: Primer i segon d’Educació Secundària Obligatòria

– Nivell 3: Tercer i quart d’Educació Secundària Obligatòria

Des de l’Escola del Consum de Catalunya volen engrescar a la comunitat educativa a participar en aquest repte.

L’accés al concurs es troba al lloc web Consumópolis i s’hi pot accedir des del 08/10/2018.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *