XII Jornada de Programació i Robòtica Educatives – Virtual

El divendres, dia 22 de maig de 2020 se celebrarà la dotzena edició de la Jornada Programa, dedicada a l’intercanvi d’experiències didàctiques on s’empren entorns de programació i de robòtica educatives.

Aquest any, degut a les circumstàncies actuals, serà una edició completament virtual i amb un horari únicament de matí, on totes les ponències s’emetran per streaming.

Aquesta trobada està especialment adreçada als docents de primària i de secundària interessats en l’ús de la programació i la robòtica en els seus entorns d’aula, però també està oberta a altres professionals interessats en la temàtica. Tanmateix, des de fa uns anys, també hi participen alumnes, acompanyats pels seus professors, en la mostra de treballs realitzats per l’alumnat.