VIII Edició – Premis a l’Ecoinnovació

Els PREMIS AL’ECOINNOVACIÓ DE LAFUNDACIÓ ENDESA pretenen millorar la competència ecobiosocial dels nostres estudiants, promoure un major coneixement de la nostra biodiversitat, estimular la cooperació amb els agents mediambientals i fer visible davant l’opinió pública la consciència ecològica d’estudiants, professors i centres educatius.

Guia, en 5 passos, per presentar el teu projecte:

1. Registra la teva idea en un clic. En 48 hores confirmaran l‘arribada de la teva sol·licitud i et donaran accés a l‘àrea d’usuari. Entra i completa les teves dades per ser admès a la convocatòria.
  2. Explica i avalua el projecte. En aquest pas s’han d’avançar alguns detalls del projecte, els seus objectius i fases i t’indicaran la forma d’avaluar-lo.
  3. Impacte del projecte en els teus alumnes. Exposa el paper dels alumnes en el projecte i els aprenentatges que aconseguiran durant la seva execució.
  4. Informa de com va. Explica els antecedents del projecte, a quins ODS esteu contribuint, el paper de la comunitat educativa i quines accions heu desenvolupat.
  5. Presenta el teu projecte (fins al 26 d’abril). Delibera, involucra, treballa en equip, encaixa les peces, sigues creatiu… Redacteu el vostre projecte, elaboreu el vostre vídeo i presenteu-lo a la teva àrea d’usuari. Després de presentar-lo, et demanaran que emplenis l’avaluació dels alumnes i el qüestionari de professors.

Pots consultar la convocatòria i les bases.

Si tens dubtes escriu a ecoinnovacion@fundacionendesa.org