Tretzena Escola d’Estiu de Literatura Infantil i Juvenil

Literatures del món en el nostre entorn. Quines històries saben els meus companys?

La Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, en col·laboració amb l’Abadia de Montserrat, obre la Tretzena Escola d’Estiu de Literatura Infantil i Juvenil adreçada a persones que, des de l’àmbit de l’ensenyament, la biblioteca, l’edició, la recerca o la motivació personal o professional, tinguin interès en l’aprofundiment d’aspectes concrets del llibre infantil i juvenil. Aquestes Jornades, que porten per títol Literatures del món en el nostre entorn i volen descobrir “Quines històries saben els meus companys?”, permetran de conèixer, investigar i/o veure com treballar els patrimonis culturals i literaris, i quins recursos, materials i llibres tenim a l’abast per poder donar a conèixer, escoltar, llegir i gaudir de diverses literatures del món que conviuen en el nostre entorn i en la societat d’avui en dia.

Adreçat a mestres i professorat d’Educació Infantil, Primària, Secundària i Batxillerat, de cicles formatius, professionals de la biblioteconomia i de l’edició, estudiants dels àmbits educatiu, documentalista i d’humanitats, i persones interessades en la temàtica literària.

Dates i horari: 12 i 13 de juliol de 2023 de 9.00 a 14.00 i de 15.30 a 19.45

Lloc: Monestir de Montserrat