Bioimatges’23

JA POTS PARTICIPAR AL BIOIMATGES 2023!!

Mira el teu entorn, la ciència, la natura, fes una fotografia i participa en aquest Concurs de Fotografia Biològica

Aquest concurs de fotografia biològica està obert a tots els alumnes de primària, de secundària, de batxillerat i universitari de grau, al professorat, a la ciutadania en general i als professionals de la Biologia.

Podeu participar en una de les 6 categories i a més accedir als tres premis especials: Diari Ara,  Fotografia microscòpica i de recerca i  Fotografia Subaquàtica.

Podreu guanyar magnífics premis. Les vostres fotografies es divulgaran i participaràs en l’exposició itinerant de fotografia biològica per instituts, facultats de Biologia, col·legis professionals i altres entitats culturals que hi estiguin interessades, mostrant a tota la societat l’imaginari biològic d’alumnes, ciutadania i col·legiats del CBC.

Es pot participar fins al diumenge 8 d’octubre de 2023.

Premis

Participa