Taller de petjades. Animals del nostre entorn

NOVETAT

Els agents rurals ens proposen una nova activitat per a l’alumnat per dur a terme ja aquest curs:
S’adreça a Primària (P1 a P6)
Durada: 1 h
Requisits:

• Aula amb ordinador i projector, per a la part teòrica.
  • Taules grans i espai adient per a fer manualitats, per a la part pràctica. El fang i tot el necessari per a fer les petjades el posa l’escola. Els agents rurals posen els motlles de les petjades (Cabirol, teixó, llop, fagina, guineu, llúdriga, porc senglar, esquirol).

L’activitat es realitza a la mateixa aula dels alumnes. Es passa una presentació “Powerpoint” amb imatges que ens ajuden a relacionar l’animal i les seves petjades. Aquesta primera part té una durada d’uns 20/25 min. La resta del temps els alumnes fan les petjades que volen amb fang ajudats per mestres i agents rurals.

Per sol·licitar el taller envieu un correu a crp-bergueda@xtec.cat amb les dades següents:

• Nom del centre
  • Cursos als que es vol fer.
  • Nombre d’alumnes
  • Docent responsable