Sambori 2024

Hi pot participar alumnat que cursi educació primària, educació secundària obligatòria, batxillerat o cicles formatius de grau mitjà en centres educatius del Principat, la Franja, Andorra, la Catalunya Nord o l’Alguer durant el curs 2023-2024.

És d’autoria col·lectiva i en català amb un mínim de quatre participants per grup. Podrà incloure qualsevol llenguatge artístic: literatura, arts escèniques, música, audiovisual, arts plàstiques, creacions interdisciplinàries… La temàtica és lliure, sempre que es fomentin valors per una societat activa, crítica, integradora i cívica.
Sigui quina sigui la disciplina original, s’ha de lliurar en format vídeo, amb una extensió màxima de 15 minuts.

Categories:

• Sambori aules: Creacions que impliquin alumnes d’una o més d’una aula d’un mateix nivell.
  • Sambori centre: Creacions que impliquin alumnes de diversos nivells d’un mateix centre educatiu.

Inscripcions obertes

Termini per lliurar el projecte: 8 d’abril de 2024

Podeu consultar les bases en aquest enllaç.

Més informació.