SaberArt prepara un repartiment de premis ben especial

El grup de treball de professorat de dibuix de la comarca del Berguedà lliurarà els primers premis del concurs SaberArt el dilluns dia 15 de juny a les dotze del migdia a través d’un enllaç a Youtube.

El concurs online de preguntes relacionades amb el món artístic, pensat per a l’alumnat d’ESO de la comarca del Berguedà, s’ha estrenat aquest any amb la participació de 396 concursants que, al llarg de 33 setmanes, han pogut aconseguir fins a 205 punts. Els centres organitzadors han estat: INS L’Alt Berguedà (Bagà), INS Guillem de Berguedà i INS Serra de Noet (Berga), INS Pere Fontdevila (Gironella), INS de Puig-Reig i INS Castell del Quer (Prats de Lluçanès).

La idea va sorgir l’estiu de l’any passat per promoure una activitat que fos compartida entre diferents centres d’educació secundària de la comarca. Era una proposta que, a part de ser interessant per a l’alumnat, servia per cohesionar el nou grup de treball de professorat de dibuix que naixia amb ganes de donar impuls i visibilitat al fet artístic que es pugui produir als centres educatius.

Des del mes de setembre cada setmana ha anat apareixent una pregunta nova a la web del concurs (https://sites.google.com/xtec.cat/saberart/inici), els participants l’han contestada i han pogut anar comprovant la resposta de la setmana anterior. Des de la mateixa pàgina han pogut anar observant el rànquing setmanal fins que, fa tres setmanes, es va ocultar per esperar la gala amb el repartiment de premis amb més emoció.

A causa de l’emergència de la COVID-19, els organitzadors han hagut de repensar, no tant el desenvolupament del concurs, que ha seguit el seu curs normal, sinó la cerimònia de clausura i els premis a repartir.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *