Projectes Espurn@

Projectes amb Espurn@ és una iniciativa per treballar projectes de forma col·laborativa entre centres educatius.

La proposta consisteix en un seguit d’activitats en xarxa que col·loquen l’alumnat com a protagonista del seu aprenentatge, tot resolent els reptes que se’ls proposen.

espurna_project

Aquest és l’enllaç de la web on us podeu inscriure:     http://projectes.espurna.cat/

Projectes amb Espurn@ també vol ser una eina multidisciplinar, adreçada a mestres i professorat d’infantil, primària i secundària. En base al treball en projectes col·laboratius en xarxa, integra metodologies i dinàmiques adreçades a la millora qualitativa de l’Escola. El seu objectiu principal és acompanyar a docents que volen començar a treballar per projectes, oferir-los ja tastats a altres aules i dinamitzats per les persones creadores, aprendre tots en aquest mètode del treball per projectes, docents i alumnat, i així seguir fent de l’aula un lloc millor per aprendre i créixer.

Projectes amb Espurn@ s’inicia el curs 2016-2017 amb tres projectes adreçats a primària i secundària. Tots tres són col·laboratius, propostes creades des de la perspectiva de les intel·ligències múltiples i l’assoliment de les competències bàsiques. Entenem l’aprenentatge com a una oportunitat per a tothom, i aprofitem la diversitat per construir un marc de convivència i d’aprenentatge integral, tant des de les aules de diversificació curricular com des de les ordinàries.

Des d’Espurn@ volem facilitar unes eines que engresquin, motivin, despertin la curiositat i involucrin docents i alumnes a assolir reptes i descobrir-ne de nous, que actuïn de manera que en els seus processos de resolució els portin a la construcció del coneixement de manera compartida (entre docents i alumnes; i alumnes i docents).

Pretenem incitar els docents a escoltar els alumnes i acompanyar-los a ser protagonistes del seu aprenentatge. És per això que oferim un espai, on comunicar els reptes, les resolucions, compartir idees, dubtes… i així construir coneixement.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *