mSchools Student Awards – Mobile History Map

L’objectiu del concurs “mSchools Student Awards – Mobile History Map” és fomentar el treball col·laboratiu de l’alumnat dels centres participants a la plataforma de geolocalització Mobile History Map, mitjançant el desenvolupament de continguts d’interès i premiar-ne les aportacions més reeixides.

Guia Veure escenari

Altres modalitats de participació

Addicionalment a la Modalitat del Repte “El Lloc dels Fets”, els centres podran participar també presentant aportacions de continguts referides als escenaris d’edicions anteriors del Concurs. Els “Escenaris oberts” referits són: “La Catalunya del segle XX” i “Elements patrimonials emblemàtics”.

unnamed

Catalunya del segle XX

Situa els records, testimoniatges i vivències de la teva família i avantpassats en el temps sense oblidar que hauràs de posar-los en diàleg amb les teves vivències, anècdotes, estil de vida,… actual.

Veure escenari

unnamed-2

Elements patrimonials emblemàtics

Comparteix elements patrimonials emblemàtics de Catalunya descrivint les seves característiques històriques, arquitectòniques, artístiques, culturals …