L’escola Sant Marc de Cal Bassacs novament seleccionada per un projecte internacional Erasmus K120

L’escola Sant Marc de Cal Bassacs  hem estat seleccionats de nou per un projecte ERASMUS K120 SCH, presentat aquest curs.  Aquest programa és finançat per fons europeus i coordinat pel SEPIE, organització depenent del Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades espanyol.

El centre, en aquests moments, ja estem portant a terme un Projecte Erasmus K122 SCH de curta durada que permet a l’alumnat de sisè de primària desenvolupar un Projecte d’intercanvi compartit amb una escola de Jalaa (Finlàndia), que inclou una estada d’una setmana a aquest país. També, diversos docents es desplaçaran a fer formació a Pistoia (Itàlia) per observar les escoles d’educació infantil i el seu procés d’acollida i a Finlàndia per conèixer el seu sistema educatiu en les diferents etapes. Així mateix, dues docents finlandeses es van desplaçar al nostre centre per fer job shadowing, és a dir, aprenentatge per observació de les metodologies d’ensenyament-aprenentatge.

Aquest és el nostre tercer projecte ERASMUS que desenvoluparem.

Tota la comunitat educativa valorem molt positivament la nova selecció del centre per l’impacte de millora previst en procés d’implementació de metodologies innovadores i, en conseqüència, també dels resultats educatius del seu alumnat garantint la igualtat d’oportunitats.

Podeu veure tota la informació al nostre espai web