Concurs de teatre Shakespeare Trinity College London per a alumnes d’ESO

S’obre la convocatòria de presentació per a la 9a edició del concurs de teatre Shakespeare Trinity College London per a alumnes d’ESO, amb el suport de la Generalitat de Catalunya i la col·laboració de Macmillan.

El text pel Trinity Shakespeare Theatre Competition pel curs 2019-2020 és: ‘A Midsummer Night’s Dream‘ (El somni d’una nit d’estiu).

Teniu fins al 31 d’octubre de 2019 per inscriure l’escola. Durant el mes d’octubre, farem tallers per ajudar-vos a preparar l’obraPel concurs, la versió base serà d’unes escenes editades del llibre del mateix nom de Macmillan, ISBN 978 1 405087278

Es tracta d’un material que serà de gran utilitat per a qualsevol classe d’anglès. Les línies generals del concurs continuen sent les mateixes, podeu consultar-les a les bases. També hi podeu consultar els premis pels guanyadors.

Animeu-vos a participar, serà una experiència molt enriquidora pels vostres alumnes, i comptem amb grans premis pels finalistes!

CONSULTA LES BASES

DOCUMENTACIÓ PEL REGISTRE