36è concurs ONCE. Creació d’una bandera i un himne per a la inclusió

El Concurs Escolar del Grup Social ONCE, en la seva 36a edició, vol convertir el vostre alumnat en abanderat de la inclusió. El 2020, la ONCE tindrà l’honor de ser l’amfitrió del World Blindness Summit, on es rebran les delegacions de 190 països en representació de… 285 milions de persones cegues de tot el món!

Aquest any, sota el lema “ONCE upon a time. La mirada de tots i totes”, es proposa crear la bandera i l’himne per a la inclusió de les persones amb discapacitat. Una oportunitat educativa única per prendre la inclusió com a bandera i inspirar nens, nenes i adolescents de tot el món.

A la seva web també hi podreu trobar recursos per treballar la inclusió social, que fomenten l’empatia a través de la creativitat i el treball cooperatiu.

Cada grup d’edat té una categoria especial, per Primària i Secundària se’ls proposa elaborar una bandera, i pels de Batxillerat i FP, un himne.

Per més informació, podeu consultar les bases del concurs, i podeu inscriure’us al següent enllaç.