Aprenentatge basat en projectes: un exemple pràctic

Treballar per projectes no sempre és fàcil, i moltes vegades estem perduts a l’hora de cercar el tema més adient i de com encarar-lo de manera competencial i transversal. Us recomanem aquest article de la Nati Bergadà en què ens mostra una manera de desenvolupar el treball per projectes a l’aula amb alumnat de 3r, amb un tema tan transversal i apassionant com és l’aigua.

En cada un dels punts de l’article trobareu una introducció teòrica referent a l’aprenentatge basat en projectes escrita amb lletra en cursiva i a continuació l’explicació del desenvolupament del projecte titulat: “L’aigua sempre és bona?”

Esperem que us inspiri!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>