Acte de presentació de la publicació “Treballs de recerca d’alumnes de Batxillerat del Berguedà” 2023

El dijous 11 de maig, a 2/4 de 6 de la tarda, tindrà lloc, al Pavelló de Suècia de Berga, la presentació de la publicació Treballs de recerca d’alumnes de Batxillerat del Berguedà 2022-2023

L’acte, organitzat pel seminari de coordinadors pedagògics del Berguedà en col·laboració amb el CRP del Berguedà, anirà acompanyat de la conferència “Que el món torni a cantar!“, a càrrec de Jordi Costa Sistach (Sec).

A continuació es projectarà el vídeo amb l’alumnat de tots els centres de la comarca d’aquesta promoció on expliquen experiències relacionades amb els seus treballs. Un cop es faci públic hi podreu accedir a través del nostre espai web.

Per esperar el dia de l’estrena comencem amb aquest tràiler

Ens veiem el dia 11!