9a edició Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica

Es tracta d’un premi creat per la Generalitat de Catalunya (Departaments d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Educació i Territori i Sostenibilitat) i l’Associació Vida Sana.

L’objectiu del Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica és el de reconèixer i incentivar la realització de projectes i línies de treball dels centres educatius de Catalunya destinats a promoure el coneixement de l’agricultura, la ramaderia i l’alimentació ecològiques i especialment dels seus valors socials, econòmics i ambientals, tant entre el propi alumnat del centre com també cap al conjunt de la comunitat educativa i el seu entorn, en concordança amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible.

Qui pot optar al premi?

Poden optar al premi tots els centres educatius d’educació infantil, primària, secundària, batxillerat, formació professional, educació especial i llar d’infants de Catalunya, que hagin iniciat al llarg del curs escolar 2020-2021 un projecte o una experiència pedagògica relacionada amb la producció agroalimentària o l’alimentació ecològiques.

A més, també es permetrà que es presentin al premi entitats i empreses que hagin desenvolupat material pedagògic amb fins educatius relacionats amb la producció i l’alimentació ecològica.

El termini per a presentar-se és de l’1 de juny al 15 de juliol del 2021.