5a edició de la RoboCAT

Estan obertes les inscripcions per a participar en la 5a edició de la RoboCAT, que s’ambienta en els Bastaixos.

El període d’inscripcions finalitzarà el dijous 20 de febrer de 2020 a les 22 hores.

Els equips que realitzin la seva inscripció abans del dissabte 1 de febrer de 2020, participaran en un sorteig per tal de poder assistir a la fase internacional de la RoboCAT a Suïssa.

La RoboCAT 2020 comptarà amb tres fases territorials, una fase internacional i una Gran Final, en la què hi participaran els equips millor classificats.

1. Fases territorials

– RoboCAT Barcelona: dissabte 18 d’abril de 2020 a l’Escola St. Peter’s (Carrer d’Eduard Toldrà, 18, 08034 Barcelona). Coorganitza Singularity Foundation i l’Escola St. Peter’s.

– RoboCAT Catalunya Central: diumenge 26 d’abril de 2020 al Pavelló Municipal de Balenyà (C. Sant Miquel, 22, 08550 Balenyà). Coorganitza Aprentik.

– RoboCAT Girona: dissabte 9 de maig de 2020 a l’Institut de Vidreres (Carrer de l’Institut, s/n, 17411 Vidreres, Girona). Coorganiza l’Institut de Vidreres.

2. Fase internacional

– RoboCAT Ginebra (Suïssa): dimecres 29 d’abril de 2020 a la Delegació del Govern de la Generalitat de Catalunya a Suïssa (Carrer Rousseau, 38, 1201 Ginebra). Coorganitza Delegació del Govern a Suïssa.

3. Gran Final: dissabte 16 de maig de 2020 a l’Escola Els Estanys de Platja d’Aro (Carrer de Josep Maria Vila, 17250 Platja d’Aro, Girona). Coorganitza l’Escola Els Estanys.

Trobareu tota la informació a la pàgina web robocat.cat i en els quatre document adjunts a la missiva (bases, normativa, muntatge del taulell de joc i plànols).

T’animem a participar i a fer difusió del projecte RoboCAT, el primer campionat de robòtica lliure, a l’abast de tots i totes, i que ens ajuda a conèixer el nostre entorn.