30a edició de La Fira de l’Estudiant

Aquest 2022  la Fira de l’Estudiant celebra la seva 30a edició. Es portarà a terme del 21 de març al 8 d’abril i per tercer any consecutiu serà virtual. És un espai d’orientació acadèmica, formativa, ocupacional on es pot trobar informació de l’oferta educativa de les comarques del Bages, Berguedà, Moianès i Solsonès.

En el marc de la Fira s’organitzen activitats adreçades a alumnat i també a famílies i professionals. Per a aquest darrer col·lectiu, us pot interessar la xerrada Orientar en moments de crisi, que es farà de manera virtual el dilluns 28 de març a les 4 de la tarda, i per la qual cal inscripció prèvia.

Us convidem a navegar pel web de la Fira on podreu trobar molta informació, recursos i la possibilitat d’orientació individualitzada, una informació que també podeu fer arribar a les famílies i a l’alumnat