APRENEM CATALÀ! – Codi 91101

A qui s’adreça
Alumnat nouvingut

Descripció

Una proposta amb materials i recursos per fer els primers passos en llengua catalana amb l’alumnat nouvingut.

L’objectiu dels materials és facilitar el primer contacte de l’alumnat amb la llengua catalana i acompanyar-lo fins que assoleix un nivell més avançat. Pretén ser un acompanyament per als centres, per facilitar l’itinerari educatiu de l’alumnat nouvingut i la progressiva incorporació a l’aula ordinària i, alhora, una guia per equipar la pròpia aula d’acollida amb aquells materials que considerin més interessants.

Contingut

Hi trobem jocs i llibres per treballar el vocabulari, el català oral, crear històries…; cinc dels llibres de la col·lecció “Aprenem català des de…” amb els corresponents àudios (també es poden trobar a internet en cinc llengües més);  lectures fàcils, contes interactius, CDs amb cançons i també làmines per treballar el vocabulari. Consulta la fitxa.