Nou recurs: APRENEM CATALÀ!

Us presentem la maleta APRENEM CATALÀ! com a recurs útil per a les aules d’acollida. Els materials que conté permeten treballar des que l’alumnat té el primer contacte amb la llengua catalana fins que ja en té un nivell més elevat. Hi trobem jocs i llibres per treballar el vocabulari, el català oral, crear històries…; cinc dels llibres de la col·lecció “Aprenem català des de…” amb els corresponents àudios (també es poden trobar a internet en cinc llengües més);  lectures fàcils, contes interactius, CDs amb cançons i també làmines per treballar el vocabulari.
Pretén ser un ajut per als centres i que, a més, els pot servir de guia per anar equipant la pròpia aula d’acollida amb aquells materials que considereu més interessants i que us resultin més útils.