La gestió emocional a partir d’ara

Una de les propostes guanyadores del procés participatiu del Consell Escolar va ser la demanda per part de les famílies de xerrades sobre gestió emocional.

Educar-se per a educar, més important que mai.

Per a famílies.

La realitat és que hem viscut d’esquena a les emocions durant anys. Per sort, avui dia les emocions van ocupant el paper que els pertoca, tot i que la major part del que sabem de les emocions, i sobretot de la seva gestió, ho anem aprenent sobre la marxa.

El covid-19, la situació de crisi actual, ens ha empès a interessar-nos més que mai pel món de les emocions i la seva gestió en el dia a dia, especialment en el context de la família.

Aquesta xerrada pretén aportar una visió global de la gestió emocional en l’àmbit familiar, posant el focus en la responsabilitat dels educadors en entrenar-se emocionalment per així poder acompanyar en el procés als infants i als joves.

PLACES LIMITADES. Grup reduït per afavorir l’intercanvi d’experiències i aprenentatges.

A càrrec de Núria Pérez. Formadora, educadora i terapeuta emocional – VadeValors.

La xerrada es farà en dos dies, podeu escollir entre el 3 de desembre 2020 a les 18 h o 10 de desembre 2020 a les 19 h, via zoom.

Cliqueu per fer la inscripció