
Arriba una nova edició del Premi de Bones Pràctiques de Lectura Fàcil 2026.
Si sou una entitat, un centre educatiu, una biblioteca, un equipament cultural, una empresa o una institució i treballeu amb materials LF, expliqueu-nos el vostre projecte.
Es valoraran aquelles iniciatives que s’han mostrat actives en el foment de la lectura, la dinamització lectora i l’accessibilitat informativa,
Hi haurà dues categories i quatre projectes premiats:
1. Categoria de Foment Lector
Hi haurà 2 iniciatives guardonades amb un lot de llibres valorat en 400 € (a escollir del catàleg LF).
2. Categoria d’Accessibilitat Informativa
Hi haurà 2 projectes reconeguts amb el certificat d’Accessibilitat informativa.
Què es valorarà?
- L’impacte en el foment de l’hàbit lector.
- La col·laboració i el treball en xarxa.
- La continuïtat del projecte.
- L’originalitat de les accions.
- El potencial del projecte per ser replicat.
- La capacitat de generar noves línies de treball.
- L’accessibilitat informativa i l’adaptació a Lectura Fàcil i Comunicació Clara.
- La qualitat i comprensibilitat dels continguts.
- L’accessibilitat en diferents formats.
- La qualitat de la presentació del projecte.
Informació i consulta tots els criteris de valoració a les bases de la convocatòria.
Enviament: comunicacio@lecturafacil.net
Convocatòria oberta fins al 30 d’octubre de 2026.
L’anunci dels/les guanyadors/es es farà el mes de novembre de 2026.
Consulta els projectes guanyadors en edicions anteriors al Mapa de la Lectura Fàcil.

