SEMTAC

El dia 14 de gener, es va fer la segona sessió de SEMTAC al CRP Baix Maresme. El tema tractat va ser ‘Aprendre llengües en una societat digital’. Vam fer un viatge pel metro, descobrint aplicacions diversos per treballar tant la llengua com altres assignatures amb l’ajut d’aquestes eines. En poc temps hem vist una bona varietat d’activitats creades amb aquestes aplicacions.

Doneu veu al vostre alumnat enriquint projectes amb THINGLINK  o CANVA, fent narratives amb PIXTON  O VOICETHREAD. Feu l’avaluació continua amb PLICKERS o QUIZZIZ.

Hi ha un món d’aplicacions per engrescar a l’alumnat i a vosaltres, al professorat.

Voicethread

Plickers Plickers Plickers

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *