XX Certamen de Lectura en Veu Alta

El dia 12 de març, 2024 es va celebrar el XX Certamen de Lectura en Veu Alta a la Sala Albéniz de Tiana. Hi ha hagut nervis, emocions i molt bona lectura en veu alta per part dels participants.

Acompanyats dels seus mestres, professors i familiars, hem gaudit de la lectura amb els més petits als més grans. Una jornada inoblidable!… Llegeix més»

Preinscripció per al curs 2024-2025

El Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya regula el procés de preinscripció i matrícula de l’alumnat als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics. Al nostre territori aquest procés es gestiona des del… Llegeix més»

Let’s Clean up Europe amb el Correcull

Des de l’Agència de Residus de Catalunya amb el suport del Dept. D’Educació, s’ha creat el següent recurs per als centres educatius que volen participar a les campanyes de recollides de residus en espais naturals promovent serveis comunitaris i projectes d’aprenentatge més vivencials, com és la Campanya Europea Let’s Clean Up Europe!… Llegeix més»

X(p)rimenta 2023

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC) organitzen el 13è Premi de Comunicació Científica Audiovisual anomenat X(p)rimenta 2023.

Aquesta convocatòria s’adreça a alumnes i a docents que vulguin fer un experiment científic i enregistrar-lo en vídeo, amb dos objectius: divulgar un principi científic o tecnològic vinculat al currículum dels ensenyaments de primària, secundària, batxillerat o cicles formatius, i aprendre a usar les bases del llenguatge audiovisual.… Llegeix més»